12 tréninkových zásad klubu Hirundo

1. Cvič 6 dní v týdnu, v neděli odpočívej.

2. Nepřeháněj to a nepřetrénuj se. Přemýšlej nad skladbou tréninku, který není jenom o výkonu a posilování.

3. Dobře dýchej.

4. Přiměřeně a správně posiluj. Dbej na správné držení těla.

5. Rychlosti se věnuj intensivně a krátce, sílu pěstuj chytře, vytrvalost buduj postupně a dlouhodobě.

6. Dobře jez a pij (hlavně vodu).

7. Dostatečně spi a odpočívej.

8. Studuj techniku a její smysl. Studuj různé aspekty tréninku.

9. Trénuj s radostí. Vytvářej nebo spoluvytvářej dobrou atmosféru.

10. Neztrácej chuť a vůli. I po několikaleté pauze můžeš pokračovat. Nikdy se neboj začít.

11. Po získání síly a techniky se věnuj kontrole a vedení síly.

12. Neulpívej na technických stupních a dosažených schopnostech, postupuj na cestě kupředu.

 


Klub Hirundo, Jan Novák: honza@klub-hirundo.cz, 608 281 765 Taekwondo, Taekwondo pro děti, Sparingy, Posilovna, Sebeobrana.

© 2010 Klub Hirundo | Všechna práva vyhrazena
Powered by Omega network a.s.

TOPlist